Informacje o przetargach

projekt domumentacji zapytanie

 

1. Zapytanie ofertowe.

2. Unieważnienie przetargu.

zawiadomienie sg

 

Łańcut, dnia 29.10.2013 r.

Zespół Szkół Technicznych

         w Łańcucie

ul. Armii Krajowej 51

     37- 100 Łańcut

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  (Dz U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informuję,
że w prowadzonym przez:

 

Zespół Szkół Technicznych w Łańcucie

ul. Armii Krajowej 51

37-100 Łańcut

 

postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na
„Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie”

 

w trybie zapytania ofertowego zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty  złożonej przez:

 

„Salon Parkietu”

Eugeniusz Sztajglik

37-100 Łańcut, Oś. Gen. Maczka 20/15

 

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

Oferta wybranego wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą w oparciu kryterium oceny ofert (kryterium cena – 100%).

 

Jednocześnie informujemy, że w ww. postępowaniu zostało złożone 3 oferty
( słownie : trzy), z czego odrzucono: 0 ofert, ofert wykluczonych: 0 ofert.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Numer oferty

Nazwa oferenta

Cena brutto

Liczba punktów

1.

„EXCEL”

Firma Usługowo - Handlowa

Ryszard Ostrowski

37-100 Łańcut

ul. Leopolda Lisa – Kuli 5

79 555,07 PLN

122,77

2.

F.H.U. SAGAT 2

Sławomir Pieńczak

37-100 Łańcut

Wola Dalsza 360

 

67 131,44 PLN

103,59

3.

„Salon Parkietu”

Eugeniusz Sztajglik

37-100 Łańcut

Oś. Gen. Maczka 20/15

 

64 801,27 PLN

100

 

 

Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

Z poważaniem

                                                                 

Dyrektor

Zespołu Szkół Technicznych

 w Łańcucie

/-/ Marek Miezin

 

Protokół

 ZST - P1/2013

PROTOKÓŁ

z otwarcia ofert w dniu 29 października 2013 r. o godzinie 1330

w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn. „Modernizacja sali gimnastycznej w Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie”

 

       Po przybyciu członków Komisji Przetargowej w składzie:

- Ryszard Doroz – Przewodniczący Komisji

- Tomasz Dudek – Sekretarz Komisji

- Adam Bielecki – Członek Komisji

 

przystąpiono do czynności otwarcia ofert.

 

Otwarcie prowadził przewodniczący komisji:

   - przed przystąpieniem do otwarcia stwierdzono, że złożono 3 oferty,

   - kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi – 69 000 PLN

   - po otwarciu oferty Sekretarz Komisji odczytał  firmę /nazwę/ oferenta, oferowaną cenę, które kształtowały się następująco:

 

Numer ofert

Firma /nazwa/ lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena oferty

Brutto w PLN

1.

EXCEL”

Firma Usługowo - Handlowa

Ryszard Ostrowski

37-100 Łańcut

ul. Leopolda Lisa – Kuli 5

79 555,07 PLN

2.

F.H.U. SAGAT 2

Sławomir Pieńczak

37-100 Łańcut

Wola Dalsza 360

67 131,44 PLN

3.

„Salon Parkietu”

Eugeniusz Sztajglik

37-100 Łańcut

Oś. Gen. Maczka 20/15

64 801,27 PLN

 

Na tym zakończono otwarcie ofert.

 

Sekretarz komisji:

/-/ Tomasz Dudek

 

Zapytanie ofertowe sg

ZAMAWIAJĄCY:  

 

Zespół Szkół Technicznych

            w Łańcucie

ul. Armii Krajowej 51, 37- 100 Łańcut

Łańcut, 18.10.2013 r.

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na

 „Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie”

 

 

 

         Zwracam się z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej na remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie. Ostateczny termin realizacji zadania upływa z dniem 20 grudnia 2013 r.

 

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Kładzenie parkietu

2. Wymiana stolarki drzwiowej

3. Malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu sali gimnastycznej

4. Pozostałe roboty wykończeniowe

 

W ofercie należy określić cenę, termin wykonania oraz inne warunki realizacji zamówienia. Cenę należy określić w oparciu o załączony przedmiar robót.

 

 

Ofertę należy złożyć w terminie do 28.10.2013 r.
w sekretariacie Zespołu Szkół Technicznych Łańcucie.

 

 

 

Z poważaniem

 

Dyrektor

Zespołu Szkół Technicznych

 w Łańcucie

/-/ Marek Miezin

 

Załączniki:

 

1. Oferta (.doc)

 

 

 

 

sala gimnastyczna

 
 
  1. Zapytanie ofertowe
  2. Protokół z otwarcia ofert
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert

regulamin_tranzit

      Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. z 2010r. nr 114, poz.761) Zespół Szkół Technicznych w Łańcucie, ul. Armii Krajowej 51 ogłasza przetarg w formie aukcji na sprzedaż samochodu osobowego:

Numer rejestracyjny: REE 5870

Marka pojazdu: Ford Transit2,5d

Rok produkcji: 1994 /sprowadzony z Niemiec/

Rodzaj pojazdu: osobowy /liczba miejsc – 9/, dostawczy

Rodzaj silnika: diesel

Pojemność silnika: 2 500 cm³

Moc silnika: 51 KW

Przebieg: 167 573 km

Kolor nadwozia: biały

Pierwsza rejestracja: 03.09.1996 r.

 

1. Przetarg (aukcja) odbędzie się w dniu 03.09.2012r. o godz.13.00 w Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie, ul. Armii Krajowej 51.

2.Samochód dostawczy będący przedmiotem przetargu można oglądać od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 na placu szkolnym przy ul. Armii Krajowej 51.

Informacji udziela Kierownik Gospodarczy – Pan Kazimierz Krzywonos
tel. (48) 17 225 22 86.

3.Cena wywoławcza wynosi 2 000 zł.

4.Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 200 zł należy wpłacić w kasie szkoły przy ul. Armii Krajowej 51 dniu 31.08.2012r. w godz.8.00-14.00 lub w dniu przetargu w godz.8.00-13.00.

5.Zastrzega się prawo odwołania lub unieważnienia aukcji bez konieczności podania przyczyn.

 

Sprzedaż Forda Tranzita

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż

samochodu osobowego marki Ford Transit 2.5d

o nr rej. REE 5870

 

      Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. z 2010r. nr 114, poz.761) Zespół Szkół Technicznych w Łańcucie, ul. Armii Krajowej 51 ogłasza przetarg w formie aukcji na sprzedaż samochodu osobowego:

Numer rejestracyjny: REE 5870

Marka pojazdu: Ford Transit2,5d

Rok produkcji: 1994 /sprowadzony z Niemiec/

Rodzaj pojazdu: osobowy /liczba miejsc – 9/, dostawczy

Rodzaj silnika: diesel

Pojemność silnika: 2 500 cm³

Moc silnika: 51 KW

Przebieg: 167 573 km

Kolor nadwozia: biały

Pierwsza rejestracja: 03.09.1996 r.

 

1. Przetarg (aukcja) odbędzie się w dniu 03.09.2012r. o godz.13.00 w Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie, ul. Armii Krajowej 51.

2.Samochód dostawczy będący przedmiotem przetargu można oglądać od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 na placu szkolnym przy ul. Armii Krajowej 51.

Informacji udziela Kierownik Gospodarczy – Pan Kazimierz Krzywonos
tel. (48) 17 225 22 86.

3.Cena wywoławcza wynosi 2 000 zł.

4.Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 200 zł należy wpłacić w kasie szkoły przy ul. Armii Krajowej 51 dniu 31.08.2012r. w godz.8.00-14.00 lub w dniu przetargu w godz.8.00-13.00.

5.Zastrzega się prawo odwołania lub unieważnienia aukcji bez konieczności podania przyczyn.

 

Załączniki:

- regulamin przetargu

- protokół z przebiegu przetargu

Wymiana pokrycia dachowego

Łańcut, dnia 08.12.2010 r.

 

Przedłużenie terminu składania ofert

 

     dotyczy:   postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu

                      nieograniczonego na wymianę pokrycia dachoweg wraz z robotami towarzyszącymi

                      na budynku Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie ul. Armii Krajowej 51.

  

Zamawiający uprzejmie informuje, że przedłuża termin składania ofert

do dnia 17 grudnia 2010 r. do godz. 11.00.

z  poważaniem

Marek Miezin

DYREKTOR 
ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH

W ŁAŃCUCIE

 


 

ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Łańcucki – Zespół Szkół Technicznych w Łańcucie,
ul. Armii Krajowej 51, 37-100 Łańcut

tel.(0-17)-225-22-86, fax(0-17)-225-68-93

www.zstlancut.pl

 

ogłasza

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

NA WYMIANĘ POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA BUDYNKU

ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W ŁANCUCIE, UL. ARMII KRAJOWEJ 51 A

 

     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo – budowlanych związanych z wymianą starego pokrycia dachowego wykonanego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę.

Zakres robót towarzyszących obejmuje wykonanie warstwy elewacyjnej na przewodach spalinowych oraz remont i modernizację instalacji wentylacyjnej budynku.

 

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) właściwe dla przedmiotu zamówienia:

45300000-0   Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1   Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261000-4   Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

 

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać ze strony internetowej www.zstlancut.pl

 

Zamknięte koperty zawierające oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego:

w Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie, ul. Armii Krajowej 51,
37-100 Łańcut, sekretariat.

 

Termin składania ofert upływa 14 grudnia 2010 r. o godz. 11:00

Otwarcie ofert nastąpi 14 grudnia br. o godz. 11.30,

w Budynku Zespołu Szkół Technicznych ul. Armii Krajowej 51,

37-100 Łańcut, gabinet dyrektora szkoły.

 

 

zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:

 

1)     Posiada uprawnienia do wykonywania określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2)     Posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia.

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który wykonał co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane  o wartości min. 100.000,- zł każda - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz określi ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

3)     Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4)     Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej.

 

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty  i oświadczenia:

1)     Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

2)     Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy.

3)     Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

4)     Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (wymagane jest wykonanie - co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, związane z budową obiektów o podobnej użyteczności  o wartości min. 100.000,- zł każda) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

5)     Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Jednocześnie wraz z OFERTĄ należy złożyć:

6)     Kosztorys ofertowy (uproszczony).

7)     Zaparafowane Istotne postanowienia umowne.

8)     Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy), zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty.

 

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 należy przedłożyć zamiast dokumentów z pkt 3, 4, i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać łącznie warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.

 

 

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia otwarcia ofert

 

kryterium oceny ofert stanowią:            cena                    znaczenie 100 %

 

Zamówienie należy wykonywać w terminie nie późniejszym niż 30 kwietnia 2011 r.

 

Ogłoszenie zamieszczono dnia 26.11.2010 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych.

 

Łańcut, 29.11.2010 r.

 

 Zatwierdzono:

 

Marek Miezin

 

DYREKTOR

ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH

W ŁAŃCUCIE

 

 Załączniki:        

 

 - specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 - przedmiar robót

 - uproszczony projekt

   - plan 1

   - plan 2

   - plan 3

   - plan 4

   - plan 5

   - plan 6

   - plan 7

   - wyjaśnienie 1

   - protokół z otwarcia ofert

   - ogłoszenenie o unieważnieniu przetargu

  

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:    

Powiat Łańcucki – Zespół Szkół Technicznych w Łańcucie,
ul. Armii Krajowej 51, 37-100 Łańcut

tel.(0-17)-225-22-86, fax(0-17)-225-68-93

www.zstlancut.pl

ogłasza

PRZETARG NIEOGRANICZONY

 NA WYMIANĘ POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W ŁANCUCIE, UL. ARMII KRAJOWEJ 51 A

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo – budowlanych związanych z wymianą starego pokrycia dachowego wykonanego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę.

Zakres robót towarzyszących obejmuje wykonanie warstwy elewacyjnej na przewodach spalinowych oraz remont i modernizację instalacji wentylacyjnej budynku.

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) właściwe dla przedmiotu zamówienia:

45300000-0   Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1   Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261000-4   Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać ze strony internetowej www.zstlancut.pl

Zamknięte koperty zawierające oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego:

w Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie, ul. Armii Krajowej 51,
37-100 Łańcut, sekretariat.

Termin składania ofert upływa 10 grudnia 2010 r. o godz. 11:00

Otwarcie ofert nastąpi 10 grudnia br. o godz. 11.30,

w Budynku Zespołu Szkół Technicznych ul. Armii Krajowej 51,

 37-100 Łańcut, gabinet dyrektora szkoły.

zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:

1)     Posiada uprawnienia do wykonywania określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2)     Posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia.

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który wykonał co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane  o wartości min. 100.000,- zł każda - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz określi ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

3)     Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4)     Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej.

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
     wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty  i oświadczenia:

1)     Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

2)     Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy.

3)     Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

4)     Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (wymagane jest wykonanie - co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, związane z budową obiektów o podobnej użyteczności  o wartości min. 100.000,- zł każda) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

5)     Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Jednocześnie wraz z OFERTĄ należy złożyć:

6)     Kosztorys ofertowy (uproszczony).

7)     Zaparafowane Istotne postanowienia umowne.

8)     Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy), zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty.

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 należy przedłożyć zamiast dokumentów z pkt 3, 4, i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać łącznie warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia otwarcia ofert

kryterium oceny ofert stanowią:            cena                    znaczenie 100 %

Zamówienie należy wykonywać w terminie nie późniejszym niż 30 kwietnia 2011 r.

Ogłoszenie zamieszczono dnia 26.11.2010 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Łańcut, 25.11.2010 r.                                      

    

           Zatwierdzono:

                                                                   Marek Miezin

                                      

                                                     DYREKTOR

                                                       ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH

                                                    W ŁAŃCUCIE

wyposażenie pracowni technik poj. samochodowych

 

Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie na podstawie Uchwały Nr 597/2009 Zarządu Powiatu Łańcuckiego z dnia 7 grudnia 2009 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora do wykonania czynności zastrzeżonych dla kierownika zamawiającego

 

 

ogłasza

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

 

W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W ŁAŃCUCIE 2

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu przeznaczonego jako pomoce dydaktyczne do nauki w zawodzie technik pojazdów samochodowych

 

CZĘŚĆ I

- diagnoskop do kontroli działania zespołów samochodowych,

- zestaw mierników do pomiaru sprężania silników wysokoprężnych  oraz do pomiaru ciśnienia oleju,

- miernik ciśnienia paliwa,

- zestaw szkolny umożliwiający badanie podstawowych elementów elektronicznych,

- silnik benzynowy rzędowy na stojaku obrotowym,

- zestaw panelowy sensoryka systemów pojazdowych,

- skrzynia biegów.

 

 

CZĘŚĆ II

- komputery przenośne z systemem operacyjnym – 2 sztuki,

- oscyloskop cyfrowy dwukanałowy,

- przenośny miernik /Multimetr/ RLC,

- miernik /Multimetr/,

- drukarka laserowa A3, kolor,

 

Kody CPV

34311100-1   Silniki wewnętrznego spalania do pojazdów silnikowych i motocykli

34320000-6   Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników

38000000-5   Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

30232100-5   Drukarki i plotery

30213000-5   Komputery osobiste

38342000-4   Oscyloskopy

 

 

Załączniki:

 

  - ogłoszenie o przetargu 
  - specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  - protokół z otwarcia ofert
  - wynik przetargu
  - ogłoszenie o zawarciu umowy

dokumentacja techniczna - co

  - strona 1

  - strona 2

  - strona 3

  - strona 4

  - strona 5

  - strona 6

  - strona 7

  - strona 8

  - strona 9

  - strona 10

Egzaminy zewnętrzne

Matura

Egzamin zawodowy

Informacje o ochronie danych osobowych

Deklaracja dostępności strony internetowej

Partnerzy szkoły

Łańcut w liczbach

Kalendarz

maj 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Goście na stronie

Odwiedza nas 394 gości oraz 0 użytkowników.

Adres Szkoły

Zespół Szkół Technicznych

ul. Armii Krajowej 51A

37-100 Łańcut tel. 17 225 2286

fax 17 225 6893

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sport w mediach

 

Szkoła w mediach